reclame : doelstellingen en eindtermen

Doelstellingen

  • Leerlingen kunnen aantonen dat reclame niet altijd de waarheid zegt.
  • Leerlingen kunnen reclametechnieken herkennen.
  • Leerlingen kunnen waarheden die reclame verkondigt nuanceren.
  • Leerlingen kunnen onderzoekend een kritische visie over reclame ontwikkelen.
  • Leerlingen zijn bereid samen te werken.
  • Leerlingen kunnen informatie verwerken/opzoeken.

Eindtermen

  • WereldoriĆ«ntatie: 2.9, 2.10, 2.11, 2.12, 2.13, 2.14, 2.15, 2.16, 2.17, 2.18, 3.1, 3.3, 3.7, 4.5
  • Leren leren: 1, 2, 3, 4, 6
  • Sociale vaardigheden: 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 2, 3

Troeven

  • muzische vorming
  • ICT